30 Julai 2009

TERKUARANTIN SENDIRI???

DALAM keseronokanku belajar diawal sem 3 ku ini,aku & semua warga UUM terpaksa bercuti awal ekoran wabak H1N1 ..bak kata pepatah kwnku... "babi serang U "....ahhahha...lucu jugak dengan pepatahni...apa2 pun e2 lah pepatah kawan n sahabat karibku...asmara....dia pun kena kaurentin...bukan uum sahaja terpaksa bercuti awal malah begitu juga dengan ipt yang lain....semua ini dugaan yang Allah tunjukkan kepada kita dan harus waspada kerana semua ini amaran yang Allah berikan...seharusnya kita jangan leka PADANYA....

dah 4 hari ku begini...bosan ku rasa duduk jak kt bilik..nonton cita korea,men game,dengar lagu,wat assgment n baca buku...tu jak la yg mampu ku wat setakat ni...dah sampai tahap bosan cm ni bru la aku kuar bilik p online ..kalo x cm na la dengan 2lisan untuk blog ku ini...x kmu terbaca klo ku x 2lis...hahha....

sangat membimbangkan la wabak ni...1 persatu U di 2tup...kes pun makin meningkat...aduh mudah2an kita semua dijauhkan dari semua ujian ini...amin...buat kwn2ku di setiap bumi Malaysia ni yang kenal n baru baca blogku yang tak seberapa ini...sama2 la kita berdoa agar Allah bebaskan kita dari ujian wabak H1N1 ini,,,...moga dihindari dari jangkitan ini......

buat kwn2ku...jaga diri n amalkan hidup yang sihat serta tingkatkanlah amal soleh anda semua...jumpa lagi d tulisanku yang akan datang.....salam ukhuwah....

Tiada ulasan:

Catat Komen