20 September 2009

keraNa SeliPaR???

salam ...

betemu lagi kita...heheh...

haaa...nk smbg apa peristiwa yang ku ckp tu...haaa...mai2 dengar cita aq ni....

cm ni cita dia.....dalam keghairahan mau p beraya g istanah aq n segelintir kwn2 yang merasai peristiwa yang sama telah melakukan satu tindakan yang boleh kata merosakkan majlis...,masa nak berbaris nk bersalaman dengan sultan n berniat nak dapat duit raya kami telah ditegur oleh seorang hamba Allah yang mengatakan kepada kami yang sedang berbaris dengan kata "ni guna selipar nak menghadap sultan cam nak p kelab dangdung plak"...dengan tidak semena-menanya..kami yang mendengar ungkapan 2 sangat2 terasa n sangat2 malu...nak wat cam mana salah kita x tau n x di beritahu protokol nak menghadap sultan...n di antara ramai2 jmputan itu,kamilah yang agak selekeh dari segi pemakaian ...nak wat cam mana benda dah jadi...ini lah peristiwa yang boleh terpaku di hatiku.....haaa...kwn2 da bc kan...sedihkan cita ku ni.. n sgt memalukan...tapi apa2 pun pakaian kami dah cukup mengikut syariat islam...x mcm yang lain2 2...moga Allah melindungiku dari sebarang dosa ...amin...

k lah da cukp untuk ari ni aq muatkan cita dalam sejarah ku ini...moga menjadi iktibar buat ku n kwn2 yang lain...k salam 1 syawal....

Tiada ulasan:

Catat Komen